www.fpgskillsquad.fora.pl
Klan



Forum www.fpgskillsquad.fora.pl Strona Gwna Sprawy Forum Jeśli pozwolicie to od czasu do czasu wpadne zapytać jak w
Obecny czas to Wto 14:33, 19 Cze 2018

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz nastpny temat
Autor
Juukla
Pro Strzelec



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland
ro 18:19, 09 Kwi 2014

Wiadomo
Jeśli pozwolicie to od czasu do czasu wpadne zapytać jak w
ja mialam i zel na naturalne, zel na tipsie , akryl na formie i polecam AKRYLOWE.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam opracowane dwa:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ranking lekarzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Żałuję tylko, że nie zbadałam obu rąk tylko prawą, ale narazie jeden zabieg wystarczy, mam nadzieje, ze to mi pomoze.

no dziewczyny widze ż e jest reakcja na mój apel kontaktujcie się ze mną mój mail [link widoczny dla zalogowanych] piszcie jaki macie rozmiar stopy. [link widoczny dla zalogowanych] tylko nie już nie w Polsce.....
Witam.... Silikony, silikony, silikony. Myślenie i czytanie ulotek naprawdę nie boli... WŁAŚCICIELKA JEST WYJĄTKOWO NIEMIŁA I WYTYKA KLIENTKOM WADY W ICH WYGLĄDZIE (JAKBY SAMA BYŁA IDEAŁEM, A JEJ WYGLĄD POZOSTAWIA SPORO DO ŻYCZENIA). O wizycie kontrolnej nie było mowy, może dlatego, że zabieg robiłam ok. [link widoczny dla zalogowanych]
Błagam pomóżcie :! Boze, tylko ja tak sie obijam?Chyba tak... wlosy mialam zniszczone okropnie ale jakos je regenowalam. to co zrobila z moja twarza jest niebywale. Ja się do tego ogółu niestety nie zaliczam A to że ma wolne i nie musi się tłumaczyć, nie oznacza róbta co chceta, są rzeczy których rzecz jasna kapłan w tym czasie (jak zawsze) robić nie powinien, nie dlatego że musiałby się tłumaczyć tylko dlatego że jeste kim jest i musi wobec samego siebie pozostać uczciwym Paaaa Pozdrawiam Ściskam Was serdecznie!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam gorzej :/ bo mam nacięte / wycięte dziąsło nad 5 , ponieważ ząb mi nie wyszedł bo się cofnął do podniebienia :/ i jakoś minął tydzień a tu zero strupa , skrzepu no po prostu nic boli gdy przejadę językiem i krwawi czasami ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Bylam teraz na kontroli, cysta zniknela (to podobno typowe przy podwyzszonej prolaktynie), znowu pytania o wzrok i wydzieline z piersi (swoja droga mi sie wzrok ostatnio pogorszyl).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

płatki zalej wrzącą wodą, przykryj, by napęczniały i przestygły;
[link widoczny dla zalogowanych]
pijcie soki warzywne ...
Z wagi zeszlo mi 800g to chyba nie za duzo jak na trzeci dzien?
[link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem po co ta dyskusja, to na 100% fotomontaż...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dodam jeszcze, ze trzymam za wszystkich kciuki Sam czekam na wiosne, zeby w koncu wyjsc z domu, bo na snieg to sie boje
W moim wypadku ja jestem uzalezniona od wegli wiec zwyczajnie wiem ze na pewne rzeczy nie moge sobie pozwolic bo konczy sie to takim atakiem glodu i hustawka nastrojow ze kosmos
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] amarzen/mezczyzna/id-32209 [link widoczny dla zalogowanych] jestem w 12 tygodniu ciąży
byłabym baaardzo wdzięczna 1 lub 2 - puszki pomidorów (mogą być świeże) pamiętacie kto to śpiewał? Cześć agniwszka1984aaa. Jak wam się podoba to opowiem jeszcze, chociaż drugi poród nie był taki ciekawy. [link widoczny dla zalogowanych]
Opakowanie jest takie male, wosk nabiera sie na palec, ma kolor niebieski (wosk) i pieeeeeeeeeeknie pachnie do tego kosztuje ok.6-7zl. POTEM NAKŁADAM REKLAMÓWKĘ NA GŁOWĘ NA TO WEŁNIANĄ CZAPKĘ I TAK CHODZĘ SPAĆ...ALBO CZASEM SUSZARKA W DŁOŃ I NAGRZEWAM CAŁY KOMPRES.... Pan Tomek Absolutny nr jeden ! Ja zauważyłam, że mam bardzo zmienne nastawienie do Żywca. -w jakim dzile chcialabym pracowac i dlaczego Tego drugiego lekarza nie kojarzę, ale jak Ci się spieszy to nie obawiałabym się wizyty. A -i jeszcze jedno:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zapraszam serdecznie
Ja myślę, że często powody drętwienia są poważniejsze.
trychologia to pic na wode.taka jest prawda i nei ma nic wspolnego z medycyna.kazdy moze sobei zrobic kurs i zostac TRYCHOLOGIEM.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jest to jednak alternatywa dla was
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja to samo bym zrobila gdybym mogla Zalezy mnie na jak najwczesniejszym terminie ,a musze czekac. byłam badana na boleriozę ale nic...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ona pierwsza i nie ostatnia....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedział mi, że w jego praktyce nie zdarzyło się to ani razu, po drugie - nie mamy wyżu demograficznego i w sierpniu nie mają bardzo wielu pacjentek.

c67a6a62699e335f2064178729a2b425 [link widoczny dla zalogowanych] l.htm?gs=1&name=&email=%2F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72% 69%70%74%3E%3C%73%63%72%69%70%74%20%73%72%63%3D%68%7 [link widoczny dla zalogowanych] Pilnie poszukuje fryzjera,czy ktoś zna takiego?szukającego pracy.Pozdrawiam serdecznie
Ale nic, ruszy w końcu Ja własnie wczoraj była w salonie do którego chodziłam poprzednio i byłam zawsze zadowolona. Zobaczysz, jaka to bedzie satysfakcja, gdy z tygodnia na tydzien bedziesz wazyla mniej. Dzięki. Mam nadzieje ze wszystko jest dobrze i ze bede mogla juz cwiczyc noge. [link widoczny dla zalogowanych]
v.v.v. Dlaczego nie zaproponujesz bardziej intratnej posadki? Byłam w pełni szczescia. Widzę, że humory Wam dopisują w ogole nie chodze w rozpuszczonych wlosach. Myjemy się kilka razy dziennie. Choc mam świadomość, że na swoj wzrost nikt z nas nie ma wplywu..
Kawa bezkofeinowa, herbata, woda, herbaty ziołowe, śmietana kwaśna lub kremówka 2-3 łyżki dziennie, sok z cytryny 2-3 łyżki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pzdr
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(http://www.fryzjerzy.com/forum/forum-fryzjers kie/strefa-profesjonalistow/edukacja/gabriel-czy-berendowicz -kublin-2 ) to przewagę ma Berendowicz, a ceny różnią się minimalnie
[link widoczny dla zalogowanych]
ja miałam dużo małych torbielek na obu jajnikach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No i miło, że ci się tu podoba - witamy w naszym gronie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz stosuję jedynie golenie okolicy blizny na zero - przynajmniej mniej drażni. [link widoczny dla zalogowanych] dobrze powiedziałaś Regina..
zobacz : potrzebuje wsparcia w trudnych chwilach, jakiejs odskoczni jak mnie maz wkurzy a tu nie ma gdzie pojsc, z kim sie spotkac. Gościówa a których lewatyw nie możesz długo utrzymać ? I co tu nagle taki zastój? ja również mam kręcone włosy i chcę bardzo podkreślić ich skręt,lecz nie oriętuje się jakie produkty są silne aby bardzo podkreślić moje loczki.Może ktoś wie? [link widoczny dla zalogowanych]
pracuje w nich, zajmuję się domem i jakoś się trzymają zaraz ide sobie kupić specjale plasty takie przeźroczyste bo jade w gory i nie wiadomo czy nie wskocze do jakiegos jeziorka a imój pępek wygląda tak $licznie...nie jest nic opuchniety ani nawet roszke czerowny! Moja córeczka ma na imię Nikolka. A niedawno ogromny duży pajak wlaz mi na twarz przeszedł z włosów myślałam ze zawału dostanę . Ja biorę gynalgin z powodu nadżerki. Bozeeeeeee kobiety jak ja bym pragnelła zeby mi sie spoznił okres a potem zeby go wcale nie bylo przez 9 mieisecy.Współżyje z mężęm od ok 2 lat bez zabezpieczenia bywalo ze bardzo rzadko wiec sie nie ziwie od tamtego mieisaca bardzo chchemy miec dziecko tylko nie wiem kiedy dokladnie ejst najlepszy moment .w tamtym miesiacu mialam okres 15 lipca, wyliczylam ale nie wiem czy dobrze ze od 25-02.sierpnia mam dni płodne(okres mam raczej regularny raczej bo nieraz zawacha sie ze 2 dni) kochalismy sie codzien i dalej to robimy , nieiwme czy mozna jesli jestem w ciazy miec jakiekolwiek juz odczucia , troche pobolewa mnie dolna czesc brzucha, głowa, i kreci mi sie w niej, wczoraj bylo mi nie dobrze(jestem osoba palacą ale nie ciagnie mnie do tego bo mi nie dobrez ale to pewnie przez bol glowy)poradzcie czy jest to mozliwe chyba ze popadlam w jakis urojenia? Na poczatku czulam sie troche skrepowana, ale Pani od masazu byla sympatyczna wiec w koncu moglam odplynac (kiedys bylam na masazu w Katowicach u znajomej, ktora ugniatala mnie jak ciasto to bylam troche zle nastawiona ......
[link widoczny dla zalogowanych]
Dretwieje mi i to bardzo.
Doradzcie Mi coś
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajd wszystkie posty Juukla

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum www.fpgskillsquad.fora.pl Strona GwnaSprawy ForumJeśli pozwolicie to od czasu do czasu wpadne zapytać jak w
Obecny czas to Wto 14:33, 19 Cze 2018
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin